Začátek cesty

Cesta je důležitější než cíl. Alespoň to mi vždycky všichni říkali. Tvrdili, že je hlavní pokoušet se zdokonalit, zlepšit, posunout někam dál. Přesvědčovali mě, že nejhorší, co nás může v životě potkat, je stagnace. A já jim věřím.
Už nějakou dobu si říkám, že dnešní svět je příšerně složité a nejasné místo. Už neexistuje žádný jasný a zřetelný "normál", vůči kterému bychom se mohli vymezovat. Každý je jedinečný, každý si vybírá vlastní cestu, a tak neexistují žádné mapy, které by nám pomohly se orientovat. Občas mám naprosto jasno v tom, kam jdu, jindy už si nejsem jistá ani kde je nahoře a dole.
Proto jsem se rozhodla založit tenhle blog. Abych zmapovala alespoň tu malou část, kterou uvidím já. Bude se možná hodně lišit od vaší každodenní reality, možná si naopak budou nepříjemně podobné. Každopádně doufám, že mi pomůžete. Zajímá mě, jak vypadá svět za odbočkami, které jsem minula, a nikdo jiný než vy mi to ukázat nemůže. Jste moje okno do cizího světa, stejně jako jsem já vaše.
Neslibuji pravidelné příspěvky a ze začátku ani konzistentní obsah. Musím si zvyknout sdílet svoje myšlenky na internetu a formulovat je srozumitelně pro ostatní. Bude chvíli trvat, než zjistím, jaký druh příspěvků vyhovuje mně i vám nejvíc. Tyhle věci přijdou s časem a mně nezbývá než doufat, že se mnou vydržíte. Čeká nás dlouhá cesta.

Na brzkou shledanou
A. K.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Účel

"Oni" a "my"